Akreditovaný seminář vedený Mgr. et Mgr. BcA. Ivou Martykánovou
Seminář je zaměřen na správné pedagogického vedení žáka při přípravě uměleckého textu (poezie nebo prózy) a jeho následné veřejné prezentaci. K plynulosti, barvitosti a přirozenosti projevu přednašeče. Důraz je kladen také na vyšší stupně přednesu jako je porozumění, předání sdělení, vnímání atmosféry a zaujetí postoje. Důležitou součástí semináře je pojmenování a rozklíčování kritérií při odborném hodnocení přenesu, ale i důležitost správné sebereflexe žáka.
Seznámíme se s technikami, které rozvíjí dětskou kreativitu a zručnost. Účastníci získají praktický návod, jak včlenit tvořivou práci do výchovně vzdělávací práce ve škole při výtvarných hodinách s dětmi.
Seznámíme se s technikami, které rozvíjí dětskou kreativitu a zručnost. Účastníci získají praktický návod, jak včlenit tvořivou práci do výchovně vzdělávací práce ve škole při výtvarných hodinách s dětmi